Neked senki nem mondta, hogy az élet ilyen kacifántos lesz a húszas éveidben? Akkor majd én...

Életkezdési Válság

Életkezdési Válság

Alex Michaelides - A néma tanú

2020. június 25. - reginaszentgroti

Nagyon élveztem ezt a könyvet, izgalmas, fordulatos, végig tűkön ülve vártam mit hoz a vége. Vártam, hogy a végén jöjjön az a nagy bumm! meglepetés, és így is történt!
Az egyetlen egy , aprócska dolog amit hiányoltam belőle, hogy nem volt egy szereplő sem akihez úgy igazán, valóban érzelmileg kötődni tudtam volna. Talán ez az egy repíthette volna szuper magaslatokba számomra. Azért így is élveztem

A bejegyzés trackback címe:

https://reginaszentgroti.blog.hu/api/trackback/id/tr4315914034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása