Neked senki nem mondta, hogy az élet ilyen kacifántos lesz a húszas éveidben? Akkor majd én...

Életkezdési Válság

Életkezdési Válság

Egy év az életből, egy nap az évből, pár óra egy napból

2020. április 06. - reginaszentgroti

Rengeteg Így jártam anyátokkal-t nézünk az utóbbi pár napban, és bár már láttam elejétől a végéig legalább nyolcszor, még mindig teljesen megbabonáz.

Imádom a nézőpontját, ahogy egyik történet után ismerjük meg a másikat, a végén pedig rájövünk, hogy lehet az adott pillanatban valami rettentően fontosnak tűnik, de összességében csak egy kis puzzle darab volt az egész kirakósból.

Vajon ez is ilyen lesz?

regina_blog_seta_a_szabadban_2.jpg

Hogy fogom elmesélni ezt majd a következő generációnak? Kint már dübörög a tavasz, bár teljes valójában nem érezhetjük, mégis az ablakokon átszűrődve is beszökik szívünkbe. Hiszen akármi is történjen, a világ megy tovább, a tél után jön a tavasz, azután pedig a nyár. A világ nem fog megállni.

Bár a mi –emberek – élete, most szüneteltetve van, a virágok ugyanúgy bújnak ki a földből, a fák rügyeznek, az állatoknak pedig ez egy óriási party.

Kicsit meg is voltam hökkenve, mennyi „kóbor” macskát láttunk az utcán, mikor szombaton elmentünk egy kis sétára. Ez itt Angliában a saját tapasztalásom szerint elég ritka, nem sűrűn találkozni cicákkal az utcán. Szegénykék valószínűleg azt hiszik, végre átvehetik az irányítást a föld felett…

Már muszáj volt kimozdulni itthonról, mert egy hétig el sem hagytuk a lakást. Bár a lustaság erősen dolgozik az utóbbi napokban, a szervezetemben, mégis megerőltettem magam, felöltöztünk és útnak eredtünk. És milyen jól tettük!

Pedig semmi nem történt, mégis olyan jól esett magunkba szívni a külvilágot, felnézni a kék égre, és hálásnak lenni. Amúgy is szeretek sétálgatni és kívülről pásztázni a gazdagabb részeken az angol házakat. Nézni, hogy mit nem engedhetek meg magamnak, így viszont az is plusz volt, hogy alig voltak emberek az utcán. Zavartalanul bámészkodhattunk, tervezgethettük a jövőt, és erre a röpke egy órára, tényleg teljesen szabadnak éreztem magam.

 regina_blog_program_a_szabadban_tavasz_1.png

 

Butaságnak hangzik, mégis igaz, könnyebb úgy értékelni ezeket az apró momentumokat, hogy ideiglenes elvesztettük azt a jogot, hogy bármikor túrázhassunk. Mert alapvetően már hozzászoktunk ahhoz, hogy bárhova utazhatunk, eljuthatunk a Föld bármelyik pontjára, ezért a kis dolgokat már nem is tudtam olyan értékesnek találni. Viszont szombaton, valahogy sikerült újrakapcsolódni a felfedező érzéshez. Visszanézve ez csak egy óra volt az életünkből, mégis biztos vagyok benne, hogy évek múlva is emlékezni fogok erre az érzésre, amit ez a séta adott.

Mert nem azt fogom elraktározni mi történt, hanem hogy hogyan éreztem magam közben. És én jól érzem magam, mert a nap süt, és van még holnap, ami több reményt tartogat

A bejegyzés trackback címe:

https://reginaszentgroti.blog.hu/api/trackback/id/tr6715593970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása